Referencie a výsledky
Podeľte sa s ostatnými aj Vy o svoju skúsenosť s našimi službami. Pozitívna referencia nás poteší, negatívna posunie o krok ďalej.
Ďakujeme. Tím AIDER Slovensko s.r.o.

Markíza - relácia Reflex 11/2016

Medializovaný prípad p. Igora, ktorému poisťovňa nevyplatila plnenie z havarijného poistenia iba preto, že nepoznal vinníka, ktorý mu škodu na jeho aute spôsobil.

Markíza - relácia Reflex 01/2018

Medializovaný prípad nášho klienta p. Ondreja, ktorému Union poisťovňa, a.s. vyplatila "drobné" za totálne zničenú limuzínu. Stanovisko poisťovne Vás zaskočí...

Pridať referenciu
 


Radoslav Bartoš

Dobrý deň,

využil som poradňu a zastupovanie spoločnosti AIDER SLOVENSKO ohľadom svojo problému s poisťovňou Generali

Mal som zrážku s lesnou zverou(jeleň) kedže to bola moja prvá nehoda a dúfam že aj posledná hneď som volal asistenčné služby tejto poisťovne,kde mi povedali že sa o všetko postarajú  policajtov nemusím volať a stačí len zavolať do poisťovne a nahlásiť poistnú udalosť.Tak som aj spravil zavolal do poisťovne následovala obhliadka v servise a čakal som kedy mi zavolajú zo servisu aby som prišiel z autom na opravu.Zhruba po 5 týzdňoch mi prišiel z poistovne list že mi zamietajú poistné plnenie,lebo nemám zapistnicu od policajtov,skoro som z kože vyletel.Keďže som nevedel ako ďalej tak na internete som čítal čo mám robiť až som sa dopracoval fi.AIDER SLOVENSKO,ktorú som oslovil povedal čo je vo veci a dal splnomocnenie na moje zastupovanie s poisťovnou a čuduj sa svete do 2 mesiacov som mal peniaze na účte :) . Vďaka ich profesionálnej práci som dostal poistné plnenie.Oceňujem ich individuálny a profesionálny  prístup vrelo doporučujem každému,kto má problém s poisťovnou a nemôže sa domôcť svojích práv.

Bartoš


pondelok, 01. október 2018
Tomáš Poráč

Dobrý deň, využil som bezplatnú poradňu spoločnosti AIDER SLOVENSKO, s.r.o., nakoľko som mal autonehodu a som poškodený.  Spoločnosť ma zaujala na základe užitočných informácií na ich stránke. Služby tejto spoločnosti som chcel skúsiť, nakoľko som v takejto situácií 1x a nechcem nič podceniť, alebo spraviť chyby, ktoré by som potom z dôvodu krátenia positného plnenia ľutoval. Moja situácia ešte nie je vyriešená, ale musím oceniť rady p. Repčoka, a jeho ochotu bezplatne poradiť a pomôcť. Služby tejto spoločnosti môžem iba odporúčať.


piatok, 31. august 2018
Nora Augustínová

Dobrý deň,

využila som bezplatnú poradňu spoločnosti AIDER SLOVENSKO ohľadom svojo problému s poisťovňou Kooperatíva.

 

Dňa 14.4.2018 sme mali dopravnú nehodu kde my sme poškodený. Vinník nehody sa dopustil priestupku nesprávne otáčanie a cúvanie,otáčanie na neprehľadných alebo inak nebezpečných miestach.Škodu na mieste policajti vyčíslili na 8.000eur. Manžel išiel nahlásiť škodu do poisťovne vinníka čiže Kooperatívy kde hlásil na pobočke cez telefón škodovú udalosť už tu to bolo divné???A potom začal kolotoč udalostí. Poisťovňa nám prvý list zaslala oznámenie o škodovej udalosti kde poisťovňa posúdila škodu ako parciálnu z našej strany prišlo nadšenie, že auto sa ide opravovať- boli sme šťastný pretože auto sme si kúpili a museli sme si vziať úver.Potom sme obdržali výzvu na zaplatenie opravy auta faktúrou.O 5 dní však všetko bolo inak a našu škodu uznali ako totálnu-neekonomickú.Jeden dokument Vám pošlú z Košíc jeden z Bratislavy.

 

Nedostali sme ani jeden dokument od spoločnosti Slovexperta ktorá obhliadala auto a ako majú na stránke napísané citujem: Kontaktovanie klien ta do 30 minút od nahlásenia škodovej udalosti na Centrálnom dispečingu škôd (počas pracovného dňa do 16:30 hod.) Obhliadka poškodeného majetku do 2 pracovných dní od nahlásenia škodovej udalosti na Centrálnom dispečingu škôd. Zdokumentovanie rozsahu poškodenia a posúdenie oprávnenosti nároku klienta. Vypracovanie zápisu o obhliadke – kópia je poskytnutá klientovi/ to sa však neudialo až keď nám likvidátor volal bolo tlačivo dielov zaslané/.Keď sme sa pokúšali dovolať likvidátorovi,ktorý vraj nemá telefón tam nám dávali čísla a nič, mail taktiež a naraz keď sme napísali odvolanie, škodovú udalosť uzavreli ako totálnu škodu nakoniec má likvidátor aj telefón???Ani servis Galimex nás neinformoval no proste celé zle.

 

Kde je spravodlivosť a ochrana spotrebiteľa???Aj to bez Vášho vedomia dajú auto na burzu zverejnia fotky a že služba pre koho servis poisťovňu, ktoré možno z toho berú províziu. Dnes sme sa od likvidátora dozvedeli, že ešte budeme platiť stojné v servise odo dňa ako bola ukončená škodová udalosť ani o tom nás neinformoval servis v Galimex čiže ako to nazvem čistý bordel.

 

Informácie boli od tejto spoločnosti AIDLER pre mňa užitočné a rýchle. Ochotný pomôcť Určite tieto služby odporučím známym.

 

S pozdravom

 

Augustínová


utorok, 15. máj 2018
Powered by Phoca Guestbook