Referencie a výsledky
Podeľte sa s ostatnými aj Vy o svoju skúsenosť s našimi službami. Pozitívna referencia nás poteší, negatívna posunie o krok ďalej.
Ďakujeme. Tím AIDER Slovensko s.r.o.

Markíza - relácia Reflex 11/2016

Medializovaný prípad p. Igora, ktorému poisťovňa nevyplatila plnenie z havarijného poistenia iba preto, že nepoznal vinníka, ktorý mu škodu na jeho aute spôsobil.

Markíza - relácia Reflex 01/2018

Medializovaný prípad nášho klienta p. Ondreja, ktorému Union poisťovňa, a.s. vyplatila "drobné" za totálne zničenú limuzínu. Stanovisko poisťovne Vás zaskočí...

Pridať referenciu
 


Nora Augustínová

Dobrý deň,

využila som bezplatnú poradňu spoločnosti AIDER SLOVENSKO ohľadom svojo problému s poisťovňou Kooperatíva.

Dňa 14.4.2018 sme mali dopravnú nehodu kde my sme poškodený. Vinník nehody sa dopustil priestupku nesprávne otáčanie a cúvanie,otáčanie na neprehľadných alebo inak nebezpečných miestach.Škodu na mieste policajti vyčíslili na 8.000eur. Manžel išiel nahlásiť škodu do poisťovne vinníka čiže Kooperatívy kde hlásil na pobočke cez telefón škodovú udalosť už tu to bolo divné???A potom začal kolotoč udalostí. Poisťovňa nám prvý list zaslala oznámenie o škodovej udalosti kde poisťovňa posúdila škodu ako parciálnu z našej strany prišlo nadšenie, že auto sa ide opravovať- boli sme šťastný pretože auto sme si kúpili a museli sme si vziať úver.Potom sme obdržali výzvu na zaplatenie opravy auta faktúrou.O 5 dní však všetko bolo inak a našu škodu uznali ako totálnu-neekonomickú.Jeden dokument Vám pošlú z Košíc jeden z Bratislavy. Nedostali sme ani jeden dokument od spoločnosti Slovexperta ktorá obhliadala auto a ako majú na stránke napísané  citujem:     Kontaktovanie klien ta do 30 minút od nahlásenia škodovej udalosti na Centrálnom dispečingu škôd (počas pracovného dňa do 16:30 hod.) Obhliadka poškodeného majetku do 2 pracovných dní od nahlásenia škodovej udalosti na Centrálnom dispečingu škôd. Zdokumentovanie rozsahu poškodenia a posúdenie oprávnenosti nároku klienta. Vypracovanie zápisu o obhliadke – kópia je poskytnutá klientovi/ to sa však neudialo až keď nám likvidátor volal bolo tlačivo dielov zaslané/.Keď sme sa pokúšali dovolať likvidátorovi,ktorý vraj nemá telefón tam nám dávali čísla a nič, mail taktiež a naraz keď sme napísali odvolanie, škodovú udalosť uzavreli  ako totálnu škodu nakoniec má likvidátor aj telefón???Ani servis Galimex nás neinformoval no proste celé zle.Kde je spravodlivosť a ochrana spotrebiteľa???Aj to bez Vášho vedomia dajú auto na burzu zverejnia fotky a že služba pre koho servis poisťovňu, ktoré možno z toho berú províziu. Dnes sme sa od likvidátora dozvedeli, že ešte budeme platiť stojné v servise odo dňa ako bola ukončená škodová udalosť ani o tom nás neinformoval servis v Galimex čiže ako to nazvem čistý bordel.

Informácie boli od tejto spoločnosti AIDLER pre mňa užitočné a rýchle. Ochotný pomôcť Určite tieto služby odporučím známym.

S pozdravom

Augustínová

 

 


utorok, 15. máj 2018
Powered by Phoca Guestbook